Mikołajkowy konkurs!

Bonjour Kochani!

Zapraszam Was do wzięcia udziału w Mikołajkowym Konkursie!

Napiszcie proszę, jaki jest Wasz ulubiony świąteczny film i uzasadnijcie swój wybór. Jeżeli jest ich kilka, nie szkodzi. Możecie opisać więcej filmów. Liczy się Wasza kreatywność. Na zwycięzcę czeka egzemplarz „Małego Księcia” w oryginale oraz nagroda niespodzianka. Odpowiedzi możecie zamieszczać pod konkursowym postem na Facebooku lub w komentarzu, pod tym wpisem. Konkurs trwa do soboty 10 grudnia. Powodzenia! 😉

WYNIKI KONKURSU!

Bardzo serdecznie dziękuję Wam za udział. Wszystkie Wasze odpowiedzi były wyjątkowe i wprowadziły mnie w świąteczny nastrój, za to Wam dziękuję! Muszę przyznać, że wybór nie był prosty, na szczęście miałam kilku pomocników Wspólnie zdecydowaliśmy, że tym razem nagroda powędruje do Majki, która zamieściła swoją odpowiedź pod konkursowym wpisem na blogu. Gratuluję!

light-up-thenight-at-promwith-me_1-001

REGULAMIN KONKURSU

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Konkurs jest organizowany pod nazwą „Mikołajkowy konkurs z Chez la petite Polonaise” i jest zwany dalej: „Konkursem”.
  2. Organizatorem Konkursu jest: autorka strony Chez la petite Polonaise (www.lapetitepolonaise.wordpress.com)
  3. Fundatorem nagrody jest Organizator.
  4. Konkurs zostanie przeprowadzony wyłącznie w Internecie, na stronie http://www.lapetitepolonaise.wordpress.com oraz na profilu Bloga w portalu Facebook w dniach 6 grudnia – 10 grudnia 2016 roku (do godziny 23:59:59). Ogłoszenie zwycięzców nastąpi 11 grudnia 2016 roku na profilu Bloga.
  5. Konkurs  nie jest w żaden sposób sponsorowany, popierany ani przeprowadzany przez serwis Facebook, a także zakłada pełne zwolnienie serwisu Facebook z odpowiedzialności przez każdego uczestnika.

WARUNKI I ZASADY UCZESTNICTWA W KONKURSIE

Uczestnikiem Konkursu („Uczestnik”) może być każda osoba fizyczna, która:

  1. Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i jest Fanem profilu Bloga Chez la petite Polonaise na Facebooku. Osoby ograniczone w zdolności do czynności prawnych biorą udział w Konkursie za zgodą swojego przedstawiciela ustawowego lub opiekuna prawnego. Przez Fana rozumie się osobę, która kliknęła „Lubię to” na profilu Bloga Chez la petite Polonaise;
  2. Pod postem konkursowym na Blogu lub profilu Bloga w portalu Facebook, w komentarzu kreatywnie wypowie się na temat „Twój ulubiony świąteczny film”.

NAGRODY

  1. Nagrodą w Konkursie jest: książka „Le Petit Prince”oraz bonus (niespodzianka).
  1. Zdobywcą nagrody w Konkursie jest Uczestnik, który spełni warunki Konkursu i udzieli najciekawszej odpowiedzi (w komentarzu pod postem konkursowym na Blogu lub profilu strony w portalu Facebook).
  1. Zwycięzcę wyłoni autorka bloga Chez la petite Polonaise.
  1. Wszelkie wątpliwości dotyczące zasad Konkursu, interpretacji i postanowień tego Regulaminu rozstrzyga Organizator.
  1. Zdobywca Nagrody zostanie ogłoszony na portalu Facebook.
  1. Celem potwierdzenia chęci przyjęcia nagrody, powiadomiony Zdobywca powinien odpowiedzieć pocztą elektroniczną na adres polonaisepetite@gmail.com w terminie 3 dni od chwili rozstrzygnięcia konkursu, pod rygorem przepadnięcia prawa do nagrody.
  2. Nagroda zostanie przekazana pocztą na adres Zwycięzcy.

DANE OSOBOWE UCZESTNIKÓW KONKURSU

  1. Warunkiem udziału w Konkursie jest podanie przez Uczestnika Konkursu prawdziwych danych osobowych, tj.: imienia, nazwiska, adresu zamieszkania niezbędnych do przekazania nagrody.
  1. Przystępując do Konkursu Uczestnik akceptuje niniejszy regulamin i wyraża zgodę na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych przez Organizatora. Dane będą przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu oraz w związku z wydaniem nagrody.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach losowych i zakładach wzajemnych.
  2. Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji postanowień Regulaminu.
5 Replies to “Mikołajkowy konkurs!”

  1. Mój ulubiony świąteczny film to : „Un conte de Noël”.
    Oglądałam go kilka lat temu z moimi francuskimi koleżankami, które przyjeżdżały do sąsiadki mojej babci co rok w grudniu. Znały trochę język polsk i to nam wystarczało aby w miarę rozmawiać i zaprzyjaźnić się, ponieważ ja nie znałam francuskiego. Tamtego dnia dziewczyny zaprosiły mnie „na film”. Jak się okazało film był w języku francuskim. Grzecznie oglądałam starając się zrozumieć cokolwiek z oglądanej akcji bo z dialogów nie zrozumiałam nic. Po filmie zapamiętałam tylko świetną grę Catherine Deneuve, ale po nim i wizycie u „moich” francuzek postanowiłam uczyć się języka francuskiego. Od tego czasu, każdego roku w grudniu oglądam ten film w oryginale za każdym razem rozumiejąc więcej. Jest to taka moja świąteczno- grudniowa tradycja sprawdzająca efekty mojej pracy 😉 „Un conte de Noël” jest dla mnie filmem szczególnym bo od niego zaczęła się moja „francuska przygoda” 🙂

    Polubione przez 2 people

      1. Bardzo dziękuję :* wygrana idealnie wpisuje się w mikołajkowo- świąteczny nastrój i jest idealnym prezentem dla mnie bo całkowicie francuskim. Jeszcze raz bardzo dziękuję.

        Polubione przez 1 osoba

  2. „Love Actually”. Kiedyś go nie lubiłam, bo wydawało mi się, że porusza takie oczywiste problemy – samotna dziewczyna przy kości, samotny pracoholik, facet, którego zdradza żona, samotny ojciec wychowujący syna, pierwsza szkolna miłość… Ale im stawałam się starsza, tym bardziej doceniałam scenariusz. Dochodzę do wniosku, że to właśnie historie zwykłych ludzi są najpiękniejsze, a dość mam wymyślonych, wydumanych przygód wydumanych postaci. Kiedy oglądam ten film po latach, to – chociaż znam losy bohaterów – to życzę im, by na pewno, na pewno im się udało poukładać życie i przeżyć szczęśliwe święta. No i muzyka w tym filmie jest bardzo przyjemna, świątecznie nastraja.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

